Klik op de foto en je ziet groter en mooier.

In the rhythm of the needles, there is music for the soul.

author unknown


donderdag 29 mei 2014

Mijn eerste bericht............

                     Mijn eerste bericht draag ik op aan mijn moeder.
                     Zij leerde mij met naald en draad werken.
                     Van haar leerde ik breien, haken en poppenkleertjes maken.
                     Van haar leerde ik mooie kleding maken.
                     Zij legde de basis voor mij hobby en werk.
                     In  het jaar 1996 maakte ik voor haar als aandenken deze quilt.
                     De techniek is applicatie.
  
              Bloemen voor mijn moeder.


                 onder: detail.
        

1 opmerking:

  1. Having a mother who taught you so well and instilled a love of handwork is a wonderful gift. This quilt is a beautiful way to honour her and thank her. The basket with the doves and the tree is my favourite.

    BeantwoordenVerwijderen