Klik op de foto en je ziet groter en mooier.

In the rhythm of the needles, there is music for the soul.

author unknown


woensdag 9 juli 2014

Nieuw project......


   Na de baretten en een kort vest, heb ik nu shetlandwol gekocht voor een lang vest.
   Ik heb een nieuw palet van kleuren.
   Ik ben begonnen met op te zetten in de "Invisible casting-on"methode.
   Ik brei eerst naar boven en later wil ik dan van boven naar beneden breien
                    om zo het vest mooier te laten uitlopen.


After the berets and a cropped Cardigan, I now have shetlandwol bought for a long Cardigan.
I have a new palette of colors.
I've started to set up in the "Invisible casting-on" method.
I first work up and later I want to knit in order from top to bottom the vest more beautiful triptych.





          Terwijl ik heerlijk in de tuin zit te breien, scharrelt de kip met kuikens om mij heen.
                                                  We hebben het allemaal naar ons zin.





2 opmerkingen:

  1. mooie blog! ik zag u blog via andere blogger...leuk om hier te lezen. Groetjes❤

    BeantwoordenVerwijderen